paty class 5PD1


pada 6hb 2011 my class was did party class. aku akan ingat korang even korang poyos dlm class tu. ahaha wahh now I am freedom from calling 'bdk sekolah'. yeayy zaman sekolah adalah aman paling seronok. mesti nanti rindu gegila kan? :( kalo nak cite pengalaman sekolah. its too muchie much. so tak payah la kan nak story. akan rindu kwn2. dah hbs sekolah ni kena be more mature. tak boleh nak jadi kanak2. sedihhhh :'( hmm my ambition is to be a teacher. yeahh HAHA tp nty mst pening ohh dgn gelagat bdk2 sekolah. tak sabar nak rotan2 orang nty. hihihi. okay I think I wanna to stop here and I want to share a picture of 5PD1. (:





nobody perfect in these worldwide, if You think what I saying is wrong just tell me and I try to be the best person.. enjoy reading and have nice day ♥