makan laju

makan? semua orang tau mkn kn? tp aku nk share laa ada yg antara kita mkn laju and mkn slow, certain yg mkn laju tu mybe dia tgh lapar, hmm aumm, tp mybe yg mkn laju tu mmg dia punya cara, tp ada yg mkn laju sbb dia tak berborak, mmg la mknn dia hbs cpt an, okay aku dgn kwn2 aku, aku dlm kalangan yg mkn laju, dorg slalu ckp aku lapar la kebulurlah and pape lah, HAHA, and utk yg mkn slow ni, mybe dia malu, or mmg cara dia, tp kalo mkn dah skt, suap skt2 mcm mulut tu kecik sgt, HAHAHA! and jap2 borak2 mmg jadi lambat laa kn? so sesiapa yg mkn lmbt ni sometime jgn la ckp org mkn laju tu kebulur, kalo dia tak berborak and mkn ikut kesesuaian dia, dgn mkn tak sikit sgt so tak la kebulur nmenye tu, lagipun kan kite disunatkan tidak bercakap waktu mkn, and kalau beli mknn pon malu alamak susah laa kan, nty kite jg yg kebuluran, atoyaiii, tp for girl tu phm la kn, alaa aku pon selalu mcm tu, so disini aku mention kat diri aku yg tah pape ni, so jgn mara ye yg lain,SMILEEEEEE :DDDD saje je teringin nak story psl mkn, sbb aku kalo g restoran mne2 certain girl tu mst la cover dpn bf, haish kne la jge nty jatuh marbat seorang wanita, CEHHH! alaa aku pon mcm tu jgk sbb tu aku ckp! gedikk kan?? yela saya hanya manusia yg daif lagi hina :( sekian.




nobody perfect in these worldwide, if You think what I saying is wrong just tell me and I try to be the best person.. enjoy reading and have nice day ♥