prayer


hello buddies :))
semalam aku ada pergi ke masjid ustaz tu bagi ceramah tentang doa, ustaz tu ckp berdoa dlm bulan ramadhan ni insyaAllah akan dimakbulkan tapi yg penting kena laa istiqamah, aku nak laa ajak kwn2 semua marilah kite berdoa tambah2 bulan puasa ni, dahlah dtgnya setahun sekali je an, kamu semua perasan tak dlm bulan ramdhan ni suasana dia tenang je, agaknye psl ape ehh? maksiat tak byk kot, hmm boleh jadi gak kan, okay2 back to the topic kwn2 yg akan mengambil ujian besar dlm tahun ni byk2 laa berdoa ehh semoga apa yg kita blajar senang dpt,ilmu yg kite dpt tu berkat,pemeriksaan yg baik hati kn? aminn... mudah-mudahan, mcm aku ni this year aku nk SPM, korang tau ape itu SPM? SPM tu ialah SIJIL PALING MAHAL, itu kwn aku lah bgtau, nadia, maybe betol la kot sbb aku pon tak tau SPM tu ape, semoga all candidates yg akan mengambil periksa besar tahun ni GOOD LUCK okay? jgn lupa bykkn berdoa dan jgn lupa untuk BERUSAHA hiyee, tambah2 nk 10 mlm terakhir ni semoga kita semua dpt mlm yg dinanti2kan iaitu mlm lailatul qadar, aminn....  



nobody perfect in these worldwide, if You think what I saying is wrong just tell me and I try to be the best person.. enjoy reading and have nice day ♥