hello buddies :))
hari ni adalah hari Jumaat, korang semua tau ke arini ari Jumaat? okay aku just nak bgtau lagi HAHA *OKAY MUMBLING :p hmm okay laa aku nak cite psl today aku dpt hadiahhh, yeayyy!! nmpk tak kat atas tu? tulah hadiah nyerrrr, jeng2 : DD, btw korg dpt ke arini HAHA! nak tau aku dpt hadiah for what? okay laa aku bgtau aku dpt for power point,  time ari slase cikgu sejarah iaitu mama Norizam ckp student 5PD1 takde yg masuk competition power point ka? malu laa sy sbb saya kan cikgu bidang bahasa, aku pon berhasrat laa nak masuk ajak laa kwn2 iaitu nadia,amalina,hajar,salina and shaneem, semua ok was like nty aku bt, (padahaaaal 'sound mara') actually tujuan aku masuk sbb nak dpt sijil biasa laa semua bdk f5 akan kumpul sijil kalo tak caye p tanya bdk2 f5, pagi smlm aku g laa hantar dgn kwn aku nadia, partner la kate kan HAHA. aku ckp ngan cikgu kami bergroup tau, menjelang today aku diumumkan dpt hadiah no.1, wahh best! terkejut and takot pon ade, almaklumlah nak naik pentas kan? minta tlg kwn2 semua nye 'taknak2 kau laa naik,ala agipon last year kan', HOKAYYY aku pon g laa naik pentas tbe2 takde feel takot pon, pasal pa? pasai aku dah baca ayat dulu, hee~ after that kami nyanyi lagu kebangsaan, semua org semangat plakkk! HAHA yg plg semangat sape? guess who? haa betol tu aku ngan nadia laa! HAHA kesian nad lagu dia tak kuar, aloloooo okay laa enough for this nak cite psl hp lakk :p tataaa


*SORRY MALAS ROTATE

GIVE TWENTY : DD


nobody perfect in these worldwide, if You think what I saying is wrong just tell me and I try to be the best person.. enjoy reading and have nice day ♥