harimau malaya


congrates to harimau malaya!! 
tak sia2 aku menjerit mlm td dgn mak n ayah aku HAHA kami tak lupa jgk nk doa kan kejayaan mereka, even dari jaohh, tp pengadil mlm td mcm tak fair, berat sebelah! cekalak! tkpe balasan! kalah jgkk Indon.. wekkk.. mlm td aku msg Umirah, Nadia, Tyra and Saly, yg layan rupanye sorang je Nadia! haha aku cite ngan mak aku aku msg dorang, mak aku gelakkk! 
okay these are the conversations :
at 1st me send to them like 'siakkk pengadil berat sebelah setonnnn!!'
their reply :
Umirah : awat2? Ta tgk bola doh
Nadia : Dah goal!! pewwwit! HAHA
Saly : sorry , i tak layan .
Tyra : (no reply)

* papepon aku mcm dah falling in  la plakk ngan Badrol, HAHA!

 inilah pejuang tanah air kita semalam yg telah membawa pingat emas 





nobody perfect in these worldwide, if You think what I saying is wrong just tell me and I try to be the best person.. enjoy reading and have nice day ♥