PELBAGAI ANEKA RASA

menangis
hello buddies :))

harini aku and Nadia menangis, wahh sehati sejiwa kn :p btw I'm started it soryy Nad. at 1st aku cite psl Zakri, kenal ke korang ngan Zakri tu? prefer you shouldn't knw who he is, just wanna to tell he is my ex -..-' aku cite kat Nad apa yg dia dh penah bt kat aku and I admited mmg annoying and I admited too this might be the reply to me on what I've done with the Taufik:'(( *Taufik is my ex as well, Tbe2 masa ckp psl Taufik aku TERrindu lakk kat dia #TETT okay GEDIKS! and mengada lak air mata ni nak mengalir and Nad terus kat ingat kat Mr.Fikry dia tu. rindu konon :/ btw aku tau dia syg kat Mr.Fikry tu tp ati dia sengal nak jgk kwn ngan Mr/Mrs P tu. HAIYAAA Time Nad tga cite aku khusyuk laa dga smpai mama Norizam ckp aku tak dgr mama Norizam was like 'khusyuk Fatin dga Nadia cite(maybe) HAHA blushing! and anem adviced korang tak bole ddk sblh2. AGREED! but kau bole ke tukar partner ngan kami? dah lah kau tak bole berpisah ngan saly, jap Saly jap Saly jap Saly, kesian Saly mst kau rimas kn syg? HAHA!! and Saly do her hobby GELAK kat kami plakk okay bersabar :@


blushing and BIG GEDIKsss
 

time blk tadi aku tunjuk kat Nad yg mne satu Aidil yg muka ala2 Anwar Hadi tu Nad tak nmpk(blind) pastu dia g kat Aidil tgk dpn2 HAHA aku gelak laa, tp aku sukaa HAHAHA! okay gedikss! btw Mr A I adore you as much as I adore Anwar Hadi, btw kau handsome kn? even kau under aku takpe kn? chilex sudaa! :DD




hospital
aku, mak,ustazah Ita,uatazah Ros kami pergi ke hospital ampang melawat orang taman kami, dia tu baik tau, dlm perjalanan g ke wad nmpk abg Azhar, kwn kakak, makcik tu di syaki c*****. mari kita doa kan supaya makcik tu baik2 saje and time kat hospital aku berdoa supaya dijauh kan dari penyakit tu AMINN...



THANK U MOM 


sampai2 je rumah my hero sape ag my DADDY laa tgh sapu halaman, trimas ayah! I  U :) aku nak naik ats sampai tgga atas aku tgk bilik aku dah chanteks! THANKS mak my superb duperb heroin *adk saje je tk kemas blk sbb nk mak kemas kn, sbb mak kemas lagi kemas and cantik. HOW bad me :(( BANGGA sgt dpt mak rajin dan baik mcm mak IYOUDOUBLETRIPPLEEXTRAPLUSPLUS hmm bau carpet ag, korg ada:D







nobody perfect in these worldwide, if You think what I saying is wrong just tell me and I try to be the best person.. enjoy reading and have nice day ♥