Family


FAMILY
hello buddy :)) 
how are you today? hopefully gagah2 sje okayy. hmm kamu semua nmpk tak gambar kat atas tu? tu menunjukkan family, in family we've a 'ayah','emak','kakak','abang','adik' kan? nak laa cerita skit pasal family ni kan, mesti ramai antara kita and including me yang anggap kwn lagi penting dari family, yeahh betol kwn pon penting kalau takde kwn nty jadi mcm org tak betol kan dok sorg2 je, ckp pon dgn bnd2 tak hidup 'benda2 tak hidup?' woahh look scary, tak lahh I mean batu,kayu and so on laa! dlm tak sedar actually family laa yg most help us when we are in trouble, tak pyh citer jaoh laa ni aku ni dulu anggap family tak penting tapi bile ade sesuatu yg terjadi kat aku in this year baru aku rasa yg family aku very take care psl aku,padahal aku slalu skt kan ati dorg,, tapi still sudi nak jaga aku, thank u to you all now I'm very touching, I love youuu my family lebih2 lagi to my mum, thank u mum even almost everyday I'm always hurt you heart, sorry <3


GIVE TWENTY =D

nobody perfect in these worldwide, if You think what I saying is wrong just tell me and I try to be the best person.. enjoy reading and have nice day ♥